مسابقهی طراحی پوستر فستیوال فرینج 2016استرالیا
فستیوال سالانه هنرهای آزاد، آدلاید فرینج، از هنرمندان و طراحان گرافیک سراسر دنیا برای شرکت در این مسابقه دعوت کرده است. آدلاید، چهارمین شهر بزرگ استرالیا و مرکز استرالیای جنوبی است که بهعنوان مرکز برپایی جشنوارهها و رویدادهای بزرگ فرهنگی، هنری شناخته شده است. فستیوال فرینج یکی از بزرگترین جشنوارههای هنری استرالیاست که شامل بخشهایی چون گرافیک، تئاتر، نمایش عروسکی ، کمدی، موسیقی، فیلم، نمایشگاههای مختلف هنرهای بصری و تجسمی و … میشود. جشنواره فرینج،بزرگترین جشنوارهی هنری در استرالیا و نیمکره جنوبی و دومین فستیوال فرینج در دنیا، پس از جشنوارهی فرینج ادینبورگ در اسکاتلند است.
موضوع پوستر این دوره از مسابقه: قدم زدن در نیمه وحشی Walk on the Wild Side
شرایط:
۱. پوسترها باید به گونه ای طراحی شوند که قابلیت نمایش به هر دو صورت سیاه و سفید و رنگی را داشته باشند
۲. پوستر ها باید قابلیت ارائه در تعداد انبوه و در مقیاس های بزرگ (مانند نمایش خیابانی و…) یا مقیاس های کوچک ( مانند تمبر پستی،لوگو ، لوازم التحریر و…) داشته باشند.
۳. در فرم ثبت نام باید اطلاعات تماس خود را بطور کامل وارد کنید: نام، نام موسسه یا شرکت طراحی (در صورت وجود)، آدرس پستی، تلفن و ایمیل.
۴. توجه داشته باشید که اطلاعات ناقص ممکن است موجب رد صلاحیت شما گردد.
۵. طرح برگزیده باید به گونه ای انعطاف پذیر باشد که بتوان بطور کامل یا بخشی از آن را در کاربردهای مختلف استفاده کرد( به عنوان مثال : T-شرت، وب سایت جشنواره و در طیف وسیعی از اقلام تبلیغاتی ورسانههای چاپی). در ضمن فایل ارسالی باید در فرمت PDF و یا JPG باشد و حداکثرحجم فایل، ۵MB باشد.
۶. برندگان باید نسخه فتوشاپی( لایه باز) یا ایندیزانی اثر خود را حفظ و برای جشنواره ارسال کنند. پوسترها باید با رزولوشن حداقل 300 DPIدر اندازه A1 و به صورت vector/EPS باشند که مقیاسشان قابل تغییر باشد.
۷. طرح شما میتواند در هر قالب رسانهای یا هر شکل هنری مانند دیجیتال، تصویرسازی، نقاشی، مجسمه یا عکاسی باشد اما طرح ورودی نهایی باید دو بعدی باشد.
جایزه:
برندهی مسابقه، جایزهای نقدی به مبلغ ۲۰۰۰ دلار دریافت میکند و علاوه بر این، به وی این امکان داده خواهد شد که نمایشگاهی از آثارش را در این فستیوال برپا کند. همچنین اثر برنده ی مسابقه در برندینگ و مارکتینگ جشنواره استفاده خواهد شد که بیش از ۲ میلیون بازدیدکننده خواهد داشت.
آخرین مهلت ارسال: September 4, 2015 مطابق با ۱۳ شهریور ماه امسال
جهت دانلود فرم PDF قوانین و ضوابط شرکت در مسابقه، اینجا را کلیک کنید.
جهت آپلود کردن فایل و مشاهدهی فرم ثبت نام، اینجا را کلیک کنید.
جهت مشاهدهی پوسترهای دورههای گذشته این فستیوال، اینجا را کلیک کنید.