12
بهمن

برگزاری مستر کلاس پیانو خانم دکترمارال اصلاح پذیر


 مستر کلاس پیانو توسط خانم دکتر مارال اصلاح پذیر  (دکترای نوازندگی پیانو) پنجشنبه  13 اسفندماه برگزار  می گردد.علاقمندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 38400021 تماس  حاصل فرمایند.

 

 مارال اصلاح پذیر از ۶ سالگی نزد دکتر حسین مهربان و سپس در محضر استاد آندره مرادیان به فراگیری پیانو پرداخت. همزمان نزد استاد لشکرلو نواختن ویلون را فرا گرفت و درارکستر سپیدآوا به نوازندگی پرداخت. در سن ۱۷ سالگی برای تکمیل فراگیری پیانوی آکادمیک وارد کنسرواتوار ملی ارمنستان (کومیتاس) شد و نزد  «آرِگ سیمونیان»  -پیانیست ارکستر فیلارمونیک ارمنستان- به ادامه تحصیل پرداخت. وی کارشناسی خود را تحت نظر «آرمینه سوقومونیان»، بنیانگذار «دوئت داریوس میو» دریافت کرد و در ادامه، کارشناسی ارشد را نزد پیانیست و پداگوگ معروف روسیه، «ویلی سارگسیان» با موضوع تز «پرلود و فوگ­های شوستاکوویچ» به پایان برد و سرانجام بالاترین مرحله آموزش پیانو یعنی مدرک دکترای نوازندگی پیانو را تحت نظارت پروفسور «واقارشاک هاروتیونیان» با نمرات عالی اخذ نمود. وی به طور همزمان دوره کامل هارمونی و سلفژ را نزد آهنگساز معروف ارمنی، « آشوت زورابیان»  تکمیل کرد و همچنین با شرکت در دوره کارشناسی ارشد دانشگاه ملی پداگوژی ارمنستان، متد تخصصی تعلیم موسیقی به کودکان را فرا گرفت.

  مارال اصلاح پذیر در دیماه 94 به دریافت درجه یک هنری از خانه موسیقی ایران نایل آمد و هم اینک علاوه بر تدریس، در زمینه نوازندگی حرفه ای پیانو با گروههای موسیقی مستقل همکاری می کند.

 

فعالیتهای آموزشی:

استاد پیانو در دانشگاه ارم شیراز – ترم زمستان 93-94

استاد پیانو در دانشگاه علمی-کاربردی و کنسرواتوار تهران – ترم تابستان 94

تدریس پیانو در آموزشگاه موسیقی پارس - 1394

 

*فرهنگسرای  جهاد دانشگاهی  مشهد  در  نظر  دارد در صورت موافقت خانم دکتر اصلاح پذیر از حضور ایشان  به عنوان استاد پروازی  در  سال 95 بهره مند شود.

لازم به ذکر است شرکت در این مستر کلاس همراه با اعطاء گواهی می باشد.